سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 771
بازدید کل : 132816
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان مطلب207900:سخنگوی وزارت کشور: بررسی تفویض اختیارات به فرمانداری‌های ویژه/ تمهیدات وزارت کشور ب

عنوان مطلب207900:سخنگوی وزارت کشور: بررسی تفویض اختیارات به فرمانداری‌های ویژه/ تمهیدات وزارت کشور برای چهارشنبه سوری+عکس چهارشنبه سوری 93 در تهران+آخرین اخبار چهارشنبه سوری  + تصاویر دلخراش (+18)+تمهیدات پلیس راهور در روزهای پایانی سال،چهارشنبه سوری و نوروز

 

سخنگوی وزارت کشور: بررسی تفویض اختیارات به فرمانداری‌های ویژه/ تمهیدات وزارت کشور برای چهارشنبه سوری

امیری از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی تفویض اختیارات وزیر کشور به فرمانداری‌های ویژه خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، حسینعلی امیری صبح امروز دوشنبه با اشاره به اینکه فرمانداری‌های ویژه در دولت قبل تاسیس شده است، گفت: در دولت پیشین فرمانداری‌های ویژه تعریف شد؛ اما چارچوب اختیارات و وظایف آنها تعیین نشد. برهمین اساس تنها یک تابلو و ابلاغ به عنوان فرمانداری‌های ویژه اختصاص یافت و درعمل هیچ نفعی برای مردم به وجود نیامد.


وی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی نیز فراکسیونی به نام فرمانداری‌های ویژه وجود دارد، ادامه داد: براین اساس وزیر کشور اعلام کردند برای تسهیل کار مردم با تفویض برخی اختیارات موافق هستند.

وی افزود: در راستای این اعلام نظر وزیر کشور، کمیته‌ای تشکیل شد که برای تسهیل کار مردم اختیاراتی که می‌تواند از سوی وزیر کشور به این فرمانداری‌ها تفویض شود مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت موافقت وظایف و اختیارات این فرمانداری‌ها مشخص شود.

قائم مقام وزیر کشور درباره برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیز گفت: این انتخابات توسط شهرداری‌ و شورای شهر تهران برگزار شد که در آن فرمانداری تهران نیز همکاری‌های لازم را انجام داد؛ اما وزارت کشور نقشی در مورد شورایاری‌ها نداشته و سوالات در این خصوص را باید فرماندار تهران پاسخ دهد.

سخنگوی وزارت کشور در خصوص تعیین استاندار استان مرکزی و برخی اظهارنظرها از سوی سید حسن خمینی در مورد افراد پیشنهادی گفت: آقای حسن خمینی هیچ نظر و یا توصیه‌ای در مورد این استان و هیچ استان دیگری به وزارت کشور نداشتند و این موضوع به کلی تکذیب می‌شود. افرادی برای سمت استانداری استان مرکزی معرفی شده‌اند که برخی بزرگان این استان ملاحظاتی در مورد این افراد دارند. در نتیجه هنوز در خصوص فرد واحدی به جمع بندی نرسیده‌ایم.

سخنگوی وزارت کشور درباره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی درسال 1394 نیز گفت: براساس دستوری که وزیر کشور داده بودند باید مدیران وزارت کشور تا اول اسفندماه سال جاری برای شرکت در انتخابات سال آینده استعفای خود را تقدیم وزیر کشور می‌کردند که در همین راستا دو نفر از معاونین استانداران و تعدادی از فرمانداران استعفای خود را اعلام کردند که تعداد دقیق آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

وی در خصوص اظهارنظر وزیر کشور در مورد پول‌های کثیف و ورود این پول‌ها به عرصه انتخابات و ارائه مستندات در این زمینه، تصریح کرد: وزیر کشور به عنوان عالی‌ترین مقام این وزارتخانه با توجه به اینکه وزارت کشور یکی از جاهایی است که مرکز تجمیع اطلاعات است و به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر اطلاعات لازم در این خصوص را دارند، بر همین اساس هشدارهایی را ارائه کردند. ضمن اینکه ایشان اعلام کردند، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا در صورت خاص وزیر کشور با حضور در کمیسیون‌های مربوطه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیحات لازم را ارائه کند.

امیری درباره اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف وزارت کشور در سال 1393 نیز گفت: لوایح موثری توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آماده شده که یکی از این لوایح لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها است که در حال حاضر به دولت ارسال شده تا پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شود. قطعا با تصویب این لایحه بسیاری از معضلات شهرداری‌ها مرتفع می‌شود.

امیری یادآور شد: همچنین پیش نویس لایحه‌ مدیریت شهری تهیه و به دولت ارسال شده است و این لایحه با هدف اتخاذ وحدت رویه در کلیه شهرداری‌ها توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تهیه شده است.

وی واگذاری 4700 دستگاه ماشین آلات سنگین خدمات شهری را یکی دیگر از کارهای انجام شده در حوزه وزارت کشور معرفی کرد و افزود: در سال جاری برای کمک به شهرها و دهیاری‌های زیر 50 هزار نفر جمعیت 4700 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین در حوزه خدمات شهری میان این شهرها و دهیاری‌ها توزیع شد.

وی همچنین به پیش نویس آیین‌نامه اداری و استخدام شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: پیش نویس این قانون نیز توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تهیه و به دولت ارسال شده است.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به ایام پایانی سال و سفرهای نوروزی شهروندان در این ایام نیز تصریح کرد: وزارت کشور برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت تسهیل سفر هموطنان را انجام داده است و امیدواریم براساس این برنامه‌ریزی‌ها شاهد وقوع کمترین اتفاق و حادثه در این ایام باشیم. همچنین از کلیه استانداران خواسته شده است تا علاوه بر هتل‌ها، اقامت‌سراها و مدارس، مکان‌های دیگری را نیز در نظر بگیرند که در صورت تراکم احتمالی بتوانند از این مکان‌ها نیز استفاده کنند. یقینا امکانات اولیه برای این مکان‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

وی همچنین خطاب به همه‌ مردم کشور تصریح کرد: در صورتی که شهروندان قصد بیتوته در مسیرها را دارند حتما در مکان‌های مشخص شده سکونت کنند و در جاهایی که برای اقامت تعریف نشده‌اند و امکانات مناسب را ندارند مستقر نشوند.

امیری در خصوص چهارشنبه پایان سال نیز گفت: این یک رسم ایرانی است و ما به فرهنگ ایرانی احترام می‌گذاریم قطعا فرهنگ ایرانی ‌اسلامی مورد تاکید است و بر همین اساس تعدادی از شهروندان علاقه دارند در این روز مراسماتی داشته باشند.البته تمهیدات لازم در مورد چهارشنبه پایانی سال نیز با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه‌های ذی‌ربط فراهم شده و براساس همین تمهیدات، از پخش و فروش مواد انفجاری خطرناک جلوگیری شده است؛ به طوری که برخلاف سنوات گذشته که از روزهای قبل شاهد استفاده از مواد انفجاری خطرناک بودیم امسال چنین اتفاقی نیفتاده و امیدواریم با این تمهیدات از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنیم.

وی خطاب به والدین توصیه کرد: برای این روز شرایطی را برای فرزندان ایجاد کنند که حوادث ناگواری در سطح کشور اتفاق نیفتد. قطعا مردم با مسئولین در نیروی انتظامی همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سازمان مدیریت بحران در سال 93 گفت: طی شش سال گذشته اعتبارات این سازمان توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تامین می‌شده است و سازمان مدیریت بحران تنها وظیفه تهیه گزارش از خسارت‌های به وجود آمده در هنگام وقوع حوادث را داشته که در سال جاری این سازمان توانست در هنگام بروز حوادث به خوبی به وظایف خود عمل کند و در حوزه بین‌المللی هم فعالیت‌های خوبی را داشته است.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد برگزاری کنفرانسی با موضوع مدیریت بحران در کشور ژاپن هستیم که این موقعیت را ایجاد می‌کند تا مسئولین این سازمان بتوانند از دستاوردها و تجربیات این کشور در حوزه مدیریت بحران استفاده کنند. برهمین اساس رئیس سازمان مدیریت بحران به همراه دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیات همراهی برای شرکت در این کنفرانس عازم کشور ژاپن شده‌اند.

امیری اجرای طرح آمایش مرحله دهم اتباع خارجی و شروع طرح ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی کشور را هم به عنوان یکی دیگر از اقدامات وزارت کشور در سال 1393 برشمرد و افزود: صدور کارت ملی هوشمند نیز همچنان در دستور کار است و ادامه پیدا می‌کند و در حوزه ساماندهی سواحل شمالی و جنوبی کشور نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی توسط معاونت اجتماعی وزارت کشور انجام شده است.

وی گفت: از سوی این معاونت به استان‌های مختلف دستورات و ضوابط لازم ابلاغ شده و با توجه به ارزش‌های اسلامی که یکی از مطالبات جدی مردم بوده و ساماندهی سواحل کشور در حال انجام است. یکی از نتایج این ساماندهی کاهش آمار غرق شدگان در سواحل کشور است.

وی در ادامه با اشاره به تعیین استانداران در استان‌های مختلف گفت: از 430 فرمانداری که در سطح کشور داریم تقریبا همه فرمانداران مشخص شدند و نفرات آخر در حال تعیین هستند که امیدواریم با تعیین این افراد پروسه تعیین فرمانداران در 430 فرمانداری به صورت کامل انجام شود. همچنین در1055 بخشداری که وجود دارد انتصاب بخشداران براساس ضوابط انجام شده و اکثر آنها در حال حاضر تعیین شده‌اند. در برخی از بخشداری‌ها از نیروهای قبلیکه گفتمان دولت را قبول داشتند استفاده کردیم.

وی در خصوص تعیین شهرداران در شهرهای مختلف نیز تصریح کرد: شهرداران براساس رأی شوراهای اسلامی شهر تعیین می‌شوند و در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت احکام این شهرداران به امضای وزیر کشور می‌رسد و در بقیه شهرها نیز استانداران این احکام را صادر می‌کنند. در حال حاضر تقریبا تمام شهرداران براساس نظر شوراهای اسلامی شهرها تعیین شده‌اند.

وی در پایان از نقش استانداران در اجرای سیاست‌های دولت قدردانی کرد و گفت: استانداران سیاست‌های عمومی دولت را در 31 استان اجرا کردند و امورات استان‌ها با شرایط متفاوت که در برخی از آنها توفیقات بیشتری وجود داشته به طور خوبی اداره شده است و درحال حاضر معضل و مشکل خاصی وجود ندارد.

عکس چهارشنبه سوری 93 در تهران

چهارشنبه سوری آخرین سه شنبه سال اس ام اس چهارشنبه سوری ترقه تبریک چهارشنبه سوری 94,پیامک چهارشنبه سوری 94,چهارشنبه سوری اخر سال 94, جشن باستانی چهارشنبه 94,اس ام اس چهارشنبه سوری 94,sms چهارشنبه سوری 1394,اس چهارشنبه سوری 94. sms 4shanbe soori sms 4shanbe suri sms chaharshanbe soori suri sms چهارشنبه سوری 94 آخرین چارشنبه سال 94 اس ام اس 24 اسفند ماه اس ام اس 24 اسفند ماه 94 چارشنبه سوری اس ام اس 24 اسفند چهارشنبه سوری اس ام اس آخر خنده چهارشنبه سوری اس ام اس آخرین چهارشنبه سال 94 اس ام اس باحال جدید چهارشنبه سوری اس ام اس جوک چهارشنبه سوری اس ام اس خنده دار چهارشنبه سوری اس ام اس سرکاری چهارشنبه سوری اس ام اس طنز لطیفه جک جوک چهارشنبه سوری اس ام اس غمگین تنهایی دلتنگی عاشقانه چهارشنبه سوری اس ام اس قشنگ چهارشنبه سوری اس ام اس های آخرین چهارشنبه سال 94 اس ام اس چارشنبه سوری اس ام اس چهارشنبه سوری 24 اسفند ماه 94اس ام اس چهارشنبه سوری 94 اس ام اس چهارشنبه سوری 92 اس ام اس گیر آوردن سرکار گذاشتن چهارشنبه سوری اسمس جدید چارشنبه سوری اسمس چهارشنبه سوری اسمس چهارشنبه سوری 94 جوک چارشنبه سوری جوک چهارشنبه سوری جوک چهارشنبه سوری 94جوک چهارشنبه سوری 92 جک جوک چهارشنبه سوری جک چهارشنبه سوری 94 لطیف چهارشنبه سوری 94 لطیفه چهارشنبه سوری مسیج چهارشنبه سوری 94 پیامک چارشنبه سوری پیامک چهارشنبه سوری پیامک چهارشنبه سوری 94 چارشنبه سوری 94 چهارشنبه سوری 94 مسیج چهارشنبه سوری94

 *************************************************************************************

تصاویر چهارشنبه سوری سال ۹۳ در تهران

 

 ****************************************************************************************************

آخرین اخبار چهارشنبه سوری  + تصاویر دلخراش (+18)

***************************************************************************************

تمهیدات پلیس راهور در روزهای پایانی سال،چهارشنبه سوری و نوروز

کسب رتبه نخست در کاهش شمار جانباختگان تصادفات، نگرانی از آمار بالای مرگ تصادفی‌ها در بیمارستان، برخورد با خودرهای متخلف در چهارشنبه‌سوری،لغو طرح ترافیک و زوج و فرد در نوروز، افزایش 112 درصدی رضایت مردم از پلیس راهور پایتخت، کشف 445 وسیله نقلیه سرقتی از سوی عوامل راهور، برخورد با 290 هزار وسیله نقلیه دودزا، تمهیدات ترافیکی برای پنجشنبه و جمعه آخرسال، اعلام ساعات پیک وقوع سرعت مجاز در پایتخت، استقرار 60 تیم کنترل سرعت معابر پایتخت در ایام نوروز و ... از جمله مباحث مطرح شده در نشست خبری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت است.

 به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار تیمور حسینی در نشست خبری که به منظور تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در ایام نوروز و ارائه گزارشی از عملکرد پلیس راهور در سال‌جاری برگزار شد با تبریک فرارسیدن نوروز94 گفت: با اقدامات انجام شده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در سال‌جاری موفق به کاهش 87 نفری تعداد متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی شد و از این جهت توانستیم رتبه اول را در بین تمام پلیس‌های راهور استان‌ها کسب کنیم و این موضوع از جمله افتخارات ماست.

 

وی با بیان اینکه در سال‌جاری آمارکشته شدگان حوادث رانندگی در پایتخت نسبت به سال قبل 13 درصد کاهش داشته است، گفت: در 11 ماهه سال‌جاری 591 تن در تصادفات رانندگی پایتخت جان خود را از دست دادند که از این میان 167 نفر را موتورسواران، 56 نفر را رانندگان، 294 تن را عابران پیاده و 74 تن دیگر نیز سرنشین خودروهای سواری بودند.

 آمار بالای مرگ تصادفی‌ها در بیمارستان

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با بیان اینکه 504 نفر از کشته‌شدگان مرد و 87 تن دیگر نیز زن بودند، گفت: بر اساس آمارهایی که سازمان پزشکی قانونی اعلام کرده است 166 نفر از این کشته شدگان در صحنه جان خود را از دست داده‌اند، 88 نفر در حین انتقال به بیمارستان و متاسفانه 337 تن نیز در بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد جانباخته در بیمارستان با توجه به تمرکز تمام مراکز درمانی در تهران بزرگ نگران‌کننده است و مسوولان مربوطه باید به این سوال پاسخ دهند که چرا این تعداد از مجروحان در مراکز درمانی جان خود را از دست داده‌اند.

 وی با اشاره به آمار تصادفات جرحی در 11 ماهه امسال نیز گفت:‌در طول این مدت 688 فقره تصادف جرحی در معابر پایتخت رخ داده که در این حوزه نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش داشته‌ایم، همچنین در حوزه تصادفات خسارتی نیز نسبت به سال قبل کاهشی 10 درصدی داشته‌ایم.

 حسینی با بیان اینکه در طول یکسالی که در پلیس راهور تهران هستم همکاری خوب و مؤثر اصحاب رسانه باعث شد تا بخش قابل‌توجهی از اهداف راهنمایی و رانندگی محقق شود، گفت: نیروی انتظامی یک هدف راهبردی را برای خود طراحی کرده و آن طرح پلیس جامعه‌محور است که در این راهبرد نقش رسانه نقش بی‌بدیلی است و جا دارد از اهالی رسانه قدردانی کنم.

  تمهیدات ترافیکی برای پنجشنبه و جمعه آخرسال

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت همچنین به تشریح مهمترین مأموریت پلیس راهور در روزهای پایانی سال پرداخت و گفت: امسال با توجه به متصل‌شدن پنج‌شنبه و جمعه پایان سال به تعطیلات نوروز پیش‌بینی می‌شود ترافیک تردد در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا از امروز آغاز شود بنابراین از ساعت چهار صبح امروز تمامی این مسیرها در پوشش کامل عوامل پلیس راهور قرار خواهد گرفت. البته این طرح در روزهای 28 و 29 اسفندماه نیز اجرا خواهد شد.

 وی با اشاره به افزایش سفرهای درون شهری در روزهای پایانی سال به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید نظیر امین‌الملک، امامزاده حسن، تجریش،افسریه ، بسیج، مولوی، مصطفی خمینی، شوش و ... گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خریدهای نوروزی پیش‌بینی‌ می‌شود روزهای پیش رو شاهد ترافیک پرحجمی در برخی مناطق تهران به ویژه منطقه بازار باشیم، بنابراین ما نیز با اتخاذ یکسری تمهیدات ترافیکی در این معابر، آنها را با حضور نیروهای انسانی و بهره‌مندی از دوربین‌های نظارتی تحت نظر خواهیم داشت و البته ممکن است در پاره‌ای مواقع در معابر محدودیت‌هایی را نیز ایجاد کنیم.

 حسینی همچنین از شهروندان خواست که سفرهای درون شهری خود در مناطق مرکزی شهر را مدیریت کنند.

 وی درباره تهمیدات پلیس راهور در ایام چهارشنبه سوری نیز گفت:‌ این موضوع بیشتر یک طرح انتظامی است، اما همکاران من تمهیدات ترافیکی را در این شب خواهند داشت و قطعا با خودروهایی که بخواهند با امنیت و آرامش شهروندان بازی کرده یا اقدام به اخلال در ترافیک کنند برخورد قانونی می‌شود.

 لغو طرح ترافیک و زوج و فرد در نوروز

 رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام نوروز نیز گفت:‌ از 29 اسفند تا 14 فروردین طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در پایتخت اجرا نخواهد شد. همچنین با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز معابر شهری خلوت‌تر از روزهای دیگر خواهد بود تصمیم گرفتیم تا برای مدیریت سرعت 60 تیم کنترل سرعت با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف دستی تردد در معابر و بزرگراه‌های پایتخت مستقر شوند.

 حسینی با بیان اینکه علاوه بر این تیم‌ها 199 دوربین ثبت تخلف نیز رفتار ترافیکی شهروندان را رصد می‌کنند ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم برای مدیریت ترافیک در محل‌های پرتردد در ایام تعطیلات نوروز همچون بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، موزه‌ها و ... انجام شده است و پلیس ترافیک عبوری در این معابر را تحت‌نظر خواهد داشت.

 وی با اشاره به اهتمام پلیس برای توسعه تجهیزات الکترونیکی و استفاده از دوربین برای ثبت تخلفات رانندگی گفت:‌ در حال حاضر 40 درصد از کل اعمال قانون در سطح شهر توسط دوربین‌ها انجام می‌شود و با توجه به چشم اندازی که برای سه سال آینده درنظر گرفته‌ایم، باید سهم ثبت تخلف توسط دوربین‌ها به 80 درصد افزایش یابد، چرا که این امر در کاهش اشتباهات، نارضایتی از پلیس و ارتقای رفتارهای صحیح در رانندگی مؤثر خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه در 11 ماهه گذشته تعداد دوربین‌های ثبت تخلف 119 عدد افزایش داشته است، گفت: این تعداد بیشتر هم خواهد شد چراکه از 22 فروردین سال آینده 130 دوربین تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد را ثبت خواهند کرد ، البته در حال حاضر این دوربین‌ها به صورت آزمایشی در حال فعالیت هستند اما جریمه‌ای از سوی آنان صادر نخواهد شد.

  ورود غیرمجاز 300 هزار خودرو به محدوده زوج و فرد

 وی با بیان اینکه طبق آمارهای موجود روزانه بیش از 300 هزار ورود غیرمجاز به محدود زوج و فرد رخ می‌دهد اضافه کرد: با بهره‌گیری از دوربین‌های تعبیه شده در این محدوده قطعاً این تخلفات به میزان معناداری کاهش پیدا خواهد کرد. همانطور که از زمانی که در بهمن‌ماه دوربین‌های تخلف از چراغ قرمز در تقاطعات شهری پایتخت نصب شد، 140 هزار تخلفی که پیش از آن به صورت روزانه رخ می‌داد به 16 هزار مورد کاهش پیدا کرد. همچنین با بهره‌گیری از دوربین‌های ثبت تخلف موفق به کاهش 12 درصدی تخلفات سرعت غیرمجاز شده‌ایم.

 حسینی با اشاره به برخی برنامه‌ها و چشم اندازه‌های پلیس در سال‌ آینده افزود: بنا داریم تا از سال آینده امکان ثبت بیش از دو و سه تخلف را نیز در دوربین‌ها ایجاد کنیم و سه تخلف حرکت با دنده عقب، تغییر حرکت در بین خطوط و روی پل‌ها و همچنین حرکت اتوبوس‌ها و کامیون‌ها در خط سوم بزرگراه‌ها را نیز توسط دوربین‌ها کنترل و با متخلفان برخوردکنیم.

 

 

سردار تیمور حسینی

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی یکی دیگر از اقدامات انجام شده در سال 93 را توجه به حقوق شهروندی و ساماندهی تابلوهای پارک ممنوع اعلام کرد و گفت: همواره یکی از مطالبات مردمی ساماندهی تابلوهای توقف ممنوع در حاشیه معابر و خیابان‌های پایتخت بوده که با توجه به این موضوع در یازده ماهه نخست امسال شش هزار تابلوی پارک ممنوع حذف یا زمان‌دار شده یا مکمل حمل با جرثقیل آنها اصلاح شده‌اند، به عنوان مثال در مقابل مساجدی که تابلوی حمل با جرثقیل یا توقف ممنوعی نصب شده‌، قید شده که در زمان برگزاری نماز امکان توقف وجود دارد و بالغ بر 300 تابلوی توقف ممنوعی که در مقابل مساجد وجود داشت در زمان ادای نماز زمان‌دار و محدودیت توقف برای آنها در این زمان حذف شد.

  کاهش 311 درصدی نارضایتی مردمی از ماموران راهور پایتخت

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین با بیان اینکه طبق برآوردهای سامانه 197 در 11 ماهه امسال 311 درصد از شکایات مردمی از پلیس راهورپایتخت نسبت به سال گذشته کم شده است، گفت:‌ در عین حال تعداد تقدیر و تشکر مردم از همکاران پلیس راهور پایتخت نیز افزایشی 112 درصدی داشته است.

 حسینی در ادامه از افزایش ساعت کاری مراکز ترخیص خودرو تا ساعت 20 در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت:‌ یکی دیگر از تمهیدات درنظرگرفته برای روزهای آخر سال افزایش ساعات کاری مراکز ترخیص خودرو است که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد که تمامی ستادهای ترخیص تا ساعت 20 خدمات خود را به شهروندان ارائه دهند. همچنین در هفته اول نوروز فعالیت دو هیأت رسیدگی در منطقه یک واقع در بلوار ارتش ابتدای اوشان و منطقه 12 واقع در خیابان شوش فعال‌اند و در هفته دوم نیز تمامی مرکز طبق روال معمول کار خود را انجام خواهند داد.

به گفته رییس پلیس راهور تهران بزرگ، همچنین ستادهای ترخیص در هفته اول تعطیلات در ستاد مرکزی در خیابان زنجان شمالی و دو واحد دیگر فعال خواهند بود و در هفته دوم تعطیلات نیز همه واحدهای ترخیص ارائه خدمات خواهند داشت.

  برخورد با 290 هزار وسیله نقلیه دودزا

 حسینی با تاکید بر اینکه بحث مسائل زیست‌محیطی مورد تأکید مسئولان و همواره از گلایه مردم نیز بوده است، گفت: پلیس راهور توانسته در 11 ماهه امسال با 290 هزار وسیله نقلیه دودزا برخورد کرده است همچنین با توجه به اهمیت خطوط ویژه و اینکه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از اقدامات پلیس در سال جاری و سال آینده خواهد بود 69 هزار مورد اعمال قانون و جریمه در این خصوص داشته‌ایم و بیش از 13 هزار و 600 خودرو و موتور نیز در این زمینه توقیف شده‌اند.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ساعات وقوع سرعت مجاز در پایتخت را به ترتیب بین یک تا دو بامداد، 6 صبح و 13 اعلام کرد و درباره پیک ساعات مرگ و میر در تصادفات رانندگی پایتخت نیز گفت: در پایتخت همواره خودروهای زیادی در حال تردد هستند اما 45 درصد از فوت‌ها در ساعات پایانی شب و اولیه بامداد اتفاق می‌افتد.طرح ضربتی شبانه پلیس راهور به صورت جدی در سال جاری اجرا شده و نتیجه آن نیز جریمه بیش از یک میلیون و 260 هزار متخلف است. همچنین 298 هزار وسیله نقلیه‌ای به صورت همزمان دو تخلف حادثه ساز را مترکب شده بودند توقیف و 817 گواهینامه رانندگی نیز که بیش از 30 نمره منفی را در کارنامه خود داشتند برای شش ماه توقیف شدند.

 کشف 445 وسیله نقلیه سرقتی از سوی عوامل راهور

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کشف 445 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی توسط پلیس راهور در طول 11 ماهه امسال خبر داد و گفت: ارتقای سطح فرهنگ ترافیک و اصلاح رفتار رانندگان نیز از جمله برنامه‌هایی بوده که در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار گرفته و در طول این مدت انواع آموزش را در مدارس، ستادهای ترخیص، ادارات و خانه‌های سلامت داشته‌ایم و بیش از یک میلیون و 250 هزار نفر مورد آموزش قرار گرفته‌اند.

 

 حسینی مورد فعالیت پارکومترها در ایام تعطیلات نوروزی نیز به ایسنا گفت: پارکومترهایی که به طور مکانیزه و به شکل نیم ساعت توقف رایگان هستند مورد تایید پلیس بوده و در ایام تعطیلات نوروز نیز فعالند.

طرح زوج و فرد در سال 94 ادامه خواهد داشت

وی میانگین زمان رسیدن پلیس راهور در صحنه تصادف را 6.7 دقیقه عنوان کرد و درپاسخ به یکی از خبرنگاران درخصوص احتمال لغو طرح زوج و فرد در نظر گرفتن کیفیت خودروها برای ورود به این محدوده نیز گفت:‌ صحبت‌هایی شده که به جای تقسیم‌بندی خودروها به زوج و فرد ساز و کاری اندیشیده شود که خودروها براساس میزان آلایندگی به سه دسته آبی، سبز و قرمز تقسیم شوند، که اصطلاحا به آن LEZ ال ای زد گفته می‌شود اما در حال حاضر ساز و کار آن وجود ندارد و زوج و فرد خودروها ادامه خواهد داشت.

 حسینی در خصوص عملکرد پلیس راهور در برف چند روز پیش تهران نیز گفت: من بارها گفته ام که تهران در حوزه مدیریت بحران آسیب پذیر است ، در مدیریت بحران باید پیش‌بینی صورت بگیرد اما آیا درباره برف چند روز پیش تهران پیش‌بینی انجام شد؟ ما تمام نیروهایمان را از مناطق جنوبی و شرقی و غربی به شمال تهران فراخواندیم به نظرم با توجه به مستنداتی که موجود است پلیس راهور در رفع یخ‌زدگی و برف معابری چون صدر، تقاطع لواسانی، بلوار ارتش و... عملکرد بی‌نظیری داشته است و اگر ماموران راهور نبودند ترافیک تا صبح ادامه پیدا می‌کرد.

 رییس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه نگاه دولت و پلیس به جرائم رانندگی نگاه درآمدزایی نیست، ادامه داد: گران شدن جرائم به نفع خود شهروندان و خانواده‌هاست و ربطی به سبد غذایی آنان ندارد.

 وی در خصوص بکارگیری پلیس‌های افتخاری در پلیس راهور نیز گفت:‌فعلا این طرح در مجموعه پلیس پیشگیری در حال انجام است اما ما استقبال می‌کنیم که با ارائه سازوکاری بتوانیم در پلیس راهور نیز از پلیس های افتخاری استفاده کنیم.

************************************************************************************

 

هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

  (دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

  آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

  emali: esarmir@yahoo.com

 Iran.isaar30@yahoo.com

 GHABPP@yahoo.com

 IRAN.ABGH.PP@yahoo.com

 Iran.policy@yahoo.com

 gmail:esarmirc@gmail.com

  gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

  gmail:iran.gheraati@gmail.com

 *******************************************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

  شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی


  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.

  http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir


(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) 

 http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

   Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 25 اسفند 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com